torsdag 23 april 2009

Sjukgymnastik och habiliteringsplan

Idag är en stor dag för min lilla/stora ds-sessa. Först ska vi lämna in hennes matstol för att få nya spännen så hon inte tar sig ur den. Se'n bär det av mot sjukgymnastiken och utifrån det besöket ska det skrivas en ny habiliteringsplan. Logopeden kommer också att vara med. Det blir spännande!
En så'n här härlig dag med strålande solsken kan jag bara tänka mig att det kommer att gå strålande även för min sessa!
Njut av dagen! Den går inte i repris...

2 kommentarer:

ylvisen sa...

Ja vilket väder vi haft! Hur gick det på hab?

kram ylva

ylvisen sa...

Såg ditt kommentar nu ang tidningen,va roligt att du gillade artikeln. "visa upp" felix för allmänheten är ju det bästa jagkan göra för att försöka få bort lite fördommar, hoppas jag iaf!

kram igen