fredag 29 maj 2009

Thuwas fot i min hand, läsarnas bilder vlt 24/9-08

"Håller min ena tvillingdotters, Thuwa 2 veckor, fot i min hand.
Så liten och oförstörd. Många vägval kommer att göras, med vägledning av andra, men även med egna beslutsamma steg. Den väg du kommer gå blir spännande och lärorik för oss alla i din närhet som får följa dig på din promenad genom livet."
Ååå vad jag älskar den här bilden. Den publicerades på mittuppslaget i Vlt 24/9-08 som en av läsarnas bilder. Blev så stolt då! Ser verkligen fram emot att få följa med på mina barns promenader genom livet. Vilken ära!
Om en stund bär det av mot bad på "Sundinska" och i eftermiddag blir det bussen till Stockholm och Cinderellakryssning med en väninna. Välförtjänt tycker jag! :)
Trevlig helg alla underbara människor!

3 kommentarer:

ylvisen sa...

Men gud så söt! roligt att den var med i vlt!

kul att se er idag!

Carina - den gråa pippin sa...

Åh, jag såg den bilden i VLT!!!

Så himlans fin bild.

Kram Carina

Suzy71 sa...

Jo visst är den fantastisk! Har hört att många reagerat på bilden och först inte sett vad den föreställer. När de sedan tittat ordentligt så tycker de flesta att den är underbar och de som känner mig kan ju även förstå texten ur mitt perspektiv.
Kram på er!